Het is zomer, het is warm, je hebt zin in popcorn (natuurlijk!) maar ook in ijs. Dus je maakt.... POPCORN-IJS.
In Bob Popcorn deel 4: Meesterkok, staat een heerlijk recept. Heb je dit boek even niet in de buurt? Hier zijn wat fotootjes.
Wil je een SUPPER MAKKELIJK te maken alternatief? Kijk er dan snel even onder...
Tip
Voor als je geen zin hebt om zelf ijs te maken!
Koop een bak lekker roomijs. Pof zelf wat verse popcorn in een pan. Of in de magnetron. Doe daar een heel klein beetje zout over. Roer een handvol door je ijs in een bakje. Klaar! Simpel, maar (bijna) net zo lekker.
Reactie plaatsen
Reacties